Thursday, July 19, 2012

sakit blakang...

                                                                sakit blakang...sapa2 ada petua....

9 comments:

Anum said...

pasai apa

eLLy said...

sakit belakang tampal koyok :p

ct shah said...

duduk postur kena tegak.sekian..

Rai said...

kena tau gak sebab apa..hehehe..

chichi said...

anum-tah la..salah duduk je mcm perittttt

elly-dah tampal koyot..tak jln...

mariam-baiklahhh...

rai-hehehehe...ni secara tiba2 la syggg...

mummarayyan said...

byk sgt baring ni.. tu sakit.. :D

~ yus ~ said...

cuba pergi berurut kot

mohd z said...

SALAM, SY ADA NAK JUAL TERMOMETER DIGITAL MURAH
MURAH HARGA BARANG RM20.00 (TIDAK TERMASUK PENGHANTARAN)
KEMPEN 1 RUMAH 1 TERMOMETER-(BUZZLE BERBUNYI BILA DAPAT BACAAN SUHU SEBENAR BADAN)
LAYARI BLOG DIBAWAH
http://termometer-digital-suhu-badan-bbt.blogspot.com/

PAk RUDI DI SEMARANG said...

Assalamualaikum wr.wb mohon maaf kepada teman teman jika postingan saya mengganggu anda namun apa yang saya tulis ini adalah kisah nyata dari saya dan kini saya sangat berterimah kasih banyak kepada Mbah Rawa Gumpala atas bantuan pesugihan putihnya tampa tumbal yang sebesar 15m kini kehidupa saya bersama keluarga sudah sangat jauh lebih baik dari sebelumnya,,saya sekaran bisa menjalanka usaha saya lagi seperti dahulu dan mudah mudahan usaha saya ini bisa sukses kembali dan bermanfaat juga bagi orang lain,,ini semua berkat bantuan Mbah Rawa Gumpala dan ucapa beliau tidak bisa diragukan lagi,bagi teman teman yang ingin dibantuh seperti saya dengan pesugihan putih bisa anda hubungi di no 085 316 106 111 jangan anda ragu untuk menghubuni beliau karna saya sudah membuktikannya sendiri,karna Mbah tidak sama seperti dukun yang lain yang menghabiskan uang saja dan tidak ada bukti sedankan kalau beliau semuanya terbukti nyata dan sangat dipercay,,ini unkapan kisah nyata dari saya pak Rudi di semarang.Untuk lebih lenkapnya silahkan buka blok Mbah di 🐣PESUGIHAN PUTIH TANPA TUMBAL🐣