Friday, August 26, 2011

Selamat hari raya

Salam.

huhuhu lama tak bersiaran..tapi sebelom bercuti panjang ni..nak ucap Selamat Hari Raya untuk semua kawan2 yg beragama islam.kalau balik kampung tu hati2 dijalan raya..makan tu beringat2 sikit..mesti korang tak saba nak blik kg halaman..nampaknye aku berulang raya gombak je la..dah kata laki bini org gombak..itu la gamaknye.. jumpa lagi dengan cerita2 yg lebih menarik di hari raya.Dato kirim salam dekat semua..


Selamat Hari Raya

Dengan

Ingatan

Tulus Iklas

Maaf Zahir Dan Batin

9 comments:

NM02 said...

kau kan... org letak gambar ngan family, kau plak glakmer ngan tok pa..

kau tak nak pi raye kat kg dia? dekat kg aku je..

redza said...

slmt hari raya...maaf zahir batin

Kakzakie said...

Eh.. apasal baju boleh sedondon dgn dia pulak tu... Hihi...

Selamt Hari Raya dari kakak ye...

Lia said...

selamat hari raya aidilfitri. :)

AI said...

- amboi amboi...dgn tok pa yer...haaaa


- selamat hari raya chichi...

ajumohit said...

selamat hari raya ye, maaf zahir batin...

miloais said...

selamat menyambut hari lebaran ye chichi...

amboi... gambo ngan tok pa
konpem dapat duir raya lebat tu!
ekekekeke

Anum said...

selamat hari raya
maaf jika ada tersalah komen di alam maya
kelas ko nok

bujal X said...

kelas ko jah gambar dengan tok pa~~

keh keh~~

selamat hari raya~