Friday, July 29, 2011

selamat berpuasa

salam,

pejam celik dah masuk bulan ramadhan..selama ni dok cita bab makan je kan..dengan ini.. sebulan ni malas nak cita bab makan..kang tak pasal2 mendatangkan kemarahan lak..heheheh selamat menyambut bulan ramadhan dan selamat berpuasa bg seluruh umat islam di seluruh dunia..saya memohon ampun dan maaf jika penah komen atau tanpa sedari menguris perasaan kawan2 semua..0-0 k..

13 comments:

Lia said...

selamat berpuasa juga utk chichi sekeluarga... :)

..::SangRatoo::.. said...

selamat berpuasa Yan dan family :)

redza said...

slmt menyambut ramadhan

Eye_nee said...

Selamat menjalani Ibadah Puasa ChiChi..salah silap mohon ampun..

bujal X said...

SELAMAT BERPUASA KAK~~~

AI said...

- selamat berpuasa juga buat chichi sekeluarga...

sha a.s said...

slmt bpuase...







ke ko x pose? ehehe

wahida said...

selamat berpuasa yan...

walaupun aku tau ko tak puasa...haha!!

NM02 said...

aku tak tau nak ucap selamat berpuasa ke tak kat kau..




hehehehehehe

eLL said...

selamat berpuasa.

makan ape dalam cawan tu? eskrem ke?

HEROICzero said...

asal bulan puasa jek , cerita pasal makan . ha ha .

Selamat berpuasa ! =)

Aleyn said...

Sajer jer kan letak gambar tu.....nak carik ais krim la petang ni..hehe

lieynanilaz said...

selamat berpuasa dan selamat hari raya aidilfitri...maaf zahir dan batin..