Thursday, October 6, 2011

nak lagi.....saba

salam semua,

mentang2 dah boleh makan ni..aku pon asik membedal dan teringin mcm2..alasan anak nak makan...mmg jahat..adoiii susah mcm ni..boleh nangis wooo...ari tu laki aku la aja aku makan nasi arab ni..dah aku ketagih...sedapnyeeeeeee....nak lagi...dari bangun tadi aku asik teringat je nasi arab...apa ayat aku nak bg kat laki aku mlm ni.... ni mandhi chicken
beef kebab

hummus

19 comments:

AYuNG said...

hummus??
apa tuh?
erk...maklum la, 1st time nengok hummus nih....

Anum said...

bestnya

munna said...

biasalah tu....kalau dah habis fasa morning sickness... selera makan pun dtg

- GC - said...

aduhh! tak tahan tgk makanan2 ni. coz baru lepas abeh pantang. nak makan pun tak berani lagi. huhu

NM02 said...

delivery la nox

nurkaloi said...

hummus

cam sedap !

Maya Mayana said...

psst dh tk berapa sejuk..cam duduk dlm aircond je..panas jugak la kalau kat luar..esok entry cameron bergambar

mknan arab tu tk pernah cuba le...hummus?ade yg kata berbau harum kalau mkn tu...ce citer sikit esedapannya :)

misya said...

cakap jer kat hubby baby nak makan,hehehe

eB ezrin said...

sdpnyer... eB poser. hu3

..::SangRatoo::.. said...

hehehe...saba ok :)

chichi said...

ayung dan nurkaloi,
hummus tu mcm kacang putih blander jer..rasanye lemak2 gitu..yg wangi tu mungkin minyak zaitun tu.cicah roti arab..sedap!

miloais said...

emmm.... lagi gambo makanan
sib baik dah lunch

kalo tak... konpem bleh dengar lagu hip-hop dari perut iols ni!
hak hak hak

emma dangdut said...

tumpang lalu :) heheh

ratusiput said...

hummus tu makanan apa ye...camne rase dia...lum pernah cuba lg makanan2 arab... :) salam kenal dr ratu :)

Aleyn said...

betulla ...1st time dengar hummus...nampak agak kurang menyelerakan...tapi tak tau lah..rasa best ker?

Aleyn said...

betulla ...1st time dengar hummus...nampak agak kurang menyelerakan...tapi tak tau lah..rasa best ker?

saLLy sWeeT said...

haha nasi arab mmg sedapp... dah penah pg saba... mmg arabbb...hahha

Qhaifa Nur said...

salam singgah

dah follow jom follow back

adarnadzmie said...

mandhi chicken tu nampak sedappp... hehe...