Friday, July 15, 2011

BISKUT BELUT

SALAM..

semalam aku terima buah tangan dr bos aku Pn Amy yg baru blik dr jepun..aku ingat apa benda la..rupanye copstik dengan biskut belut..kalau ikotkan gamba kat plastik tu mmg buat org kembang tekak sbb tak tau apa la dalam tu..aku pon dengan semangat kamikaze membuka dan merasa la biskut belut tu..ya allah...sedapppppppppp....tak ada bau hanyir belut dan rasa belut..rasa biskut ni mcm butter cookies..lemak manis dan rangup..di sebabkan kawan2 kat opis aku ni ramai..dapat la satu sorang..tapi bg aku la..kalau korang tanak..meh bg aku....sumpah sedap... ni la yg aku dapat..maceh Pn Amy
Biskut belut ni kalau aku jumpa kat sini..aku akan beli sbb nak pg ke jepun tah bila la...
ari ni asik hujan je..sejuk giler..alangkah seronok kalau boleh tido dalam selimut berbulu dan dapat makan bubur lambuk sambil baring di suap oleh aaron aziz..
alahaiiiiiii.....

24 comments:

rATu kEBaYA said...

biskut belut aduhai.... tapi kalau dah kata rasa tu sedap.. pejam mata jelahkan..

Amboi... angan2 sampai nak disuap aron aziz.

izyan al-za'im said...

dengar belut je dah geli. betul ke sedap yan??

Kakzakie said...

La... kakak dengar belut dah takut. Kalau kakak dapat kakak bagi Chichi....:)

AI said...

- gambar belut tu mcm gambar ***** aje...hehe

Anum said...

nanti aku try la... aku seram sejuk nak makan sebab biskut belut kan...
hahahhahha
amboi2 aaron aziz lg tue

Sedetik Cuma said...

Halal ke ni yan...:) ade lambang tk??

intan morsalin said...

amboi nak aaron aziz suap yer...ekekeke....ni mesti teringat aksi romantik seth tan kan....ahaksss

NM02 said...

aku terus geli tgk gambar belut kat bungkusan tu smlm...

ape yg puan amy nak kasi kat aku ek? suprise sungguh! hahaha

ala nok, ape lagi.. baring aje la dalam bilik beradu kite tu..

jgn nak perasan aaron aziz eh.. abg jamal pun blom tentu kau dapat. hahahahahaha

POHPALEH BURGER said...

kalo biskut belu ssh mau carik...sup belut pun sedap pe... hehe senang di carik kt msia ni.. hehe

So Shy Lady said...

kihkihhh nk aaron aziz aje! syioknya tarik slimut kan. 2 hari lpas akak pun ada buat bubur lambuk... heheh

misya said...

sedap ke

fazilzura said...

BISKUT BELUTTTTTTTTTTTTTTT???/

aduyaiii , terbyg2 ...ngerii je , tp kalau rs sodap , sure kene crik

Fieza79 said...

biskut belut...sedap ke..

miloais said...

sedap
sedap
sedap

kalo dah buat biskut camni - iols makan lah...
tapi kalo makan gitu2 cam unagi kabayaki tu... memang iols tak makan lahhh!

nurkass said...

wahhh..dari jopon tu..jauhhhh..hehe
tu dia..siap bayangkan aaron aziz..adehh

Teratak Hami said...

tak kuasa nak tengok AA suapkan ... hehehe ..takpe, berangan free.

Belut memang sedap walaupun rupa tak cantik :-)

wardah @ fie shah said...

belut? ok.....

Lia said...

sedap ke chichi?

ADAN + LINA said...

Ahhh...ko Yan...

bagi kayu beluti goreng pun ko kata SEDAP...!!!
ko mana ada deria rasa...

ha...ha...ha.....
(Lama dah tak ngusik ko...)

Aaron aziz konon...Arif AAron pun belum tentu ko dapat...
tapi kalau "AMIR RAJALAWAK I'm SORRY sesuai ngan ko.....

ha...ha...ha.....

wahida said...

aku kembang tekak nak try nok...

..::SangRatoo::.. said...

ummmmmm..kalau aku makan tapi aku tatau itu adalah belut..pasti aku telan..heheheh

gedek! said...

Belot?

sha a.s said...

err err....

akuzle said...

sedap2...