Wednesday, July 27, 2011

satay arnab

salam,
ada setengah org mcm tak sanggup nak makan daging arnab sbb arnab kan comel...tapi semlm laki aku ajak makan satay..tetiba terpandang menu tu ada satay arnab..beli la 2 cucuk sbb nak rasa..oo baru la aku tau rasa lebih kurang daging ayam..tapi mcm tawa sikit..kat satay kajang rupanya mcm2 jenis daging yg jarang jumpa dia jual..daging rusa pon ada...

cukop la 2 cucuk je aku ambik..skang ni makan apa semua tak lalu..tah bila aku akan berselera...kehidupan pon mcm dah tak terurus..kalau 9 bulan mcm ni..aku rasa ni mungkin membuatkan aku akan ikat saluran peranakan aku...cettt...

16 comments:

miloais said...

seriously - iols tak sampai hati nak makan... satay ke.. beger ke...

wardah @ fie shah said...

sabar ye Yan..ingat baby ingat baby..hehe

Ilhamny.com said...

pernah makan burger arnab, tapi sate tak penah jumpa lg..kat mana nih ek..??

sabar tau, segala tak lalu makan letih suma tu akan berbaloi pengorbanan tu utk baby dan besar pahala tu...:)

~izan~ said...

pun tak pernah mkn arnab..kalau org tak bgtahu tu arnab,mungkin makan kot hehehe

sbr yer..semoga semua kembali pulih..ibu n baby sihat selalu...

adarnadzmie said...

sedap ke daging arnab???.. tak besa mkn lg...

AI said...

- pon baru lepas makan sate...

bujal X said...

satay landak terbaik~~

Anum said...

satay... arnab.. huhu
aku belum pernah makan lagi.. mybe nak try 1 day

sha a.s said...

x smpi ati nk mkn.....hurmm

rATu kEBaYA said...

tak pernah makan daging arnab.. sebab tak sampai hati...

Fieza79 said...

tak penah makan satay arnab...rasa nya mcm tak lalu pulal nak telan..

Kakzakie said...

Kakak pernah "termakan" burger arnab. Satay tak pernah. Masa makan tak tahu biasa je. Tapi sebaik tahu kembang tekak kakak....

Lia said...

lia tak pernah lagi makan satay arnab sbb lia ada bela arnab. jadi tak sampai hati lak nak makan.. hehee

..::SangRatoo::.. said...

hehehehe..ko jangan yan..jangann..sabar ok.. :)

munna said...

munna mcm tak sanggup nak telan la...

misya said...

tak lalu arnab