Tuesday, September 27, 2011

mati pokok pudina aku

salam..


ohhh..akhirnya mati jugak pokok pudina aku ni...aku beli pokok ni masa ada agro bazar ari tu..terpandang pokok pudina..ingat nak tanam kat rumah..tapi abg yg jual tu kata senang je bela pokok ni..aku pon letak la kat opis dengan harapan buat air teh boleh la petik2 pucuk tu buat teh ala2 arab tu..sekali isnin datang keja..nampak dah koma..pastu siram air..masih koma...nampaknye..tamatkan je la riwayat pokok ni..mcm terseksa jer rm5 sepokok
hancur sudah harapan

13 comments:

Anum said...

ALA CIANNYA...

Rinna said...

Aduhai..sedeynyaa tgk pokok pudina mati..tak pe lain kali beli lain..plak..yer..

Kakzakie said...

Chichi kadang walau dah layu tapi kalau batangnya masih hijau masih ada harapan hidup. Pokok pudina mudah hidup tapi kalau kering cepat mati. Jangan buang dulu.. siram selau mana tahu akan tumbuh tunas baru...

NM02 said...

boleh ke letak tempat sejuk?

adarnadzmie said...

rasa tempat tu x sesuai kott... hehe... apapun beli lain yer...

Sinar Raudah said...

saya x suka tanam pokok sebab macam nie la...x pe jangan sedih ok pasni beli lain dan cuba tanam di tempat yang lebih sesuai...

AI said...

- kesian...

Lia said...

aloolo.. ciannya. takpe nanti bela lain ye pokok pudina tu. ^_^

lieynanilaz said...

x pe jangan putus asa tau...mgkn x sesuai dengan environmrnt opis kot..

miloais said...

tak sesuai kot letak kat opis...

rATu kEBaYA said...

cuti sabtu ahad.. dia kekurangan air kot.. tu yang kering.

misya said...

tak dapat la minum teh perisa pudina

wida said...

ala..kesiannya.layu dah pokok tu