Thursday, June 16, 2011

F.Y.I

salam semua..

saya masih dalam keadaan tidak berapa sihat..nnt saya sambung berceloteh lagi ye..

doakan kesihatan saya kembali pulih.

17 comments:

bujal X said...

doa harus diiringi usaha~

*jangan lupa makan ubat tahu!

Sedetik Cuma said...

Semoga kembali ceria :)

sha a.s said...

pls take x-tremely care of urself babe!

rasp said...

smoga cepat2 u sembuh seperti sediakala...
ubat jgn lupa makannnn

rATu kEBaYA said...

cepat sembuh ye.. jgn skip amik ubat

Anum said...

semoga cepat sehat

NM02 said...

kau kena dok sekali ngan aku dan kak jah, baru kau ada semangat nak apdet blog dan mesti kau punyer mood pun berkali kali ganda. hahaha

sabar ye yan, sedap sangat, ni la padahnya... redha je ye...

wahida said...

cepat baik nok!!

ct shah said...

yan,b strong ok.:-)

..::SangRatoo::.. said...

kalau garing banar awaq si ikam...guring ajaqlah dirumahh..bulih makanannn banyaq²..heehehehe

Mommy Fara said...

ouh, tiada lagi celoteh ramahmu itu....(bt sementara waktu)...heheheheh!


takpe, kuatkan semangat okeh?

Aleyn said...

Get well soon dear

Kakzakie said...

Alahai kesiannya dia....
Dah jumpa doktor belum?

AI said...

- sian chichi...jgn lupe makan ubat

gedek! said...

makan obat!

zanafahmi said...

bnyk rihat ye...akak pun dah mula selsema dan sakit2 bdn..

munna said...

teruk juga penyakit buatan org ni ye... takpe biasanya 3 bln pertama je teruk mcm tu....