Monday, June 13, 2011

kembang

salam,
ke udara kembali selepas menyepi seketika...alhamdulillah segalanye berjalan dengan lancar...aku akan tepekkan semua gamba2 masa kenduri ari tu kemudian sbb lupa nak bawak..heheheh..masuk2 je opis aku terpandang setiap sudut dipenuhi bunga-bunga berkembangan..ooo ni bunga2 yg bos aku tempah dulu dah sampai...tak lama lagi berbung2 la tempat kerja aku ni...hahahaha...

tak tau la napa..tekak aku,perut,rambut,pipi aku pon turut kembang seperti bunga2 ini..choyyy!!!!

mengalami alahan yg teruk kebelakangan ini..mudahan cepat la berakhir..emmm..

20 comments:

sha a.s said...

so sorry x dpt dtg knduri ko tu...ade family matter...sorry ya...

babe, jg diri elok²....jg kesihatan...

Maya Mayana said...

emm alahan? berisi kah? emm byknye bunga utk apa tu beb? bunga hidup ke?

~izan~ said...

alahai cian dia yer,mabuk teruk ke kali ni? semoga kembali sihat k..

tu dah kira dalam opis ada taman dah tu hehe..cantik2..geram tgk =)

sahromnasrudin said...

wah!!! bunga hidup kan...meriahnya..pasti suasana kenduri itupun meriah kan

Kakzakie said...

Hei... bestnya fresh flowers blooming in the office. Kalau kakak mesti hati jadi berbunga-bunga juga.

Sabarlah ujian nak dapat sesuatu yg amat berharga sekejap tu. Nanti bila dan bertambah besar hilanglah alergiknya....

..::SangRatoo::.. said...

ala..rileklaa..kembang time 9 bulan je..lepas tu time pantang buat comebacks..hehehe~

wardah said...

cantik kan Yan? kitorang siap posing lagi haritu.

redza said...

berbunga-bunga opis

ieda said...

aah dikk normla tuu :))

munna said...

bunga hidup ke tu?....

Cik Ina Do do Cheng said...

biasalah kalau pregnant mesti kembang sana sini. dalam pantang nanti boleh diet habis.

lieynanilaz said...

sungguh cantik itu bunga2....:)

Lia said...

banyaknya munga2 tue.. hehee

miloais said...

morning sickness uols teruk ye???
kesian uols... sabar ye nokkk!~

misya said...

morning sickness ke,nak kurangkan cuba makan pisang.

rATu kEBaYA said...

banyaknyer bunga...

alahan tu yang tak tahan masa awal2 ni

wahida said...

kalau ko rasa nak muntah, cepat2 mkn coklat yg aku bg tu...hahaha!!


take care my dear!!

ct shah said...

sabar yan.hopefully hang tak teruk macam akak aku.morning sickness teruk sgt sampai dah tak nampak cam org mengandung sebb berat badan turun mendadak.rupe org somalia adalah aku tgk.

NM02 said...

syabas sahabat dengan hasil buatan orang di rumah baru. hehehe...

nampak gaya, hana kena pandai berdikari la lepas ni...

Julius said...

This cannot work in fact, that is what I consider.
plaza motors st. louis | dermatologist sugar land tx | acupuncture for dogs