Wednesday, June 22, 2011

M.I.M.P.I

salam.

seperti tajuk kat atas tu..aku rasa semua dapat mimpi yg best2 mlm tadi kann..ada ke org tido tak ada mimpi..mak aku cakap sapa cakap dia tak dapat mimpi masa tido itu tandanye daya ingatan kurang..hehehe..ye la kot..mcm mana aku bukak topik pasal mimpi lak..ni gara2..aku mimpi aku jalan dengan laju malam tadi..pastu aku jatuh dalam lubang..secara tiba2 kaki aku pon terkejud membuatkan aku terjaga dan kepenatan..HUH!.mcm betol2 berlaku..pastu aku sambung tido blik..aku dah tak ingat apa..yg aku tau.. laki aku selalu cakap mimpi apa mlm tadi gelak kemain lagi..hehehe..aku pon tak ingat...sebenarnye..kalau aku buat sesuatu pada siang hari tu..aku akan membawa sampai ke mimpi..pastu kantoi ngan laki aku..kahakahakah...

korang lak mcm mana...mimpi penah tak sampai merapu..tak pon berjalan ke..

jom kongsi ramai2..hehehehe

34 comments:

redza said...

mimpi karut2 selalu lah tpi mimpi berjalan dlm tido tu xpernah kot

mlm tdi mimpi apa ntah..lupa dah hehe

sha a.s said...

tu bkn mimpi..tu ko ngigau....eekeke

miloais said...

iols jarang dapat ingat mimpi iols bila dah bangun pagi...
hiks

ADAN + LINA said...

Chichi: Ko memang selalu MIMPI...
MIMPI DISIANG HARI......HA...ha...ha....

NM02 said...

aku penah mimpi shooting ngan pak nil.. aznil haji nawawi tu... kau pernah?

aku pernah mimpi fahrin ahmad datang beraya kat kampung aku. sumpah yan.. mimpi aku ngan retis je.. kau ada?

kau pernah ke mimpi tepekik telolong mcm dalam bilik kecik? karokkkk... hahaha...

bujal X said...

saya paling takut mimpi sebut nama perempuan~he~~

misya said...

kak sya selalu dapat mimpi hantu

ADAN + LINA said...

Paling best ialah : "MIMPI BASAH.."
BILA SEDAR KENA MANDI WAJIB..!!!
ini adalah kebenaran bagi kaum lelaki...!!!! tanda "AKIL BALIGH".
ko ada....????

gedek! said...

liquid dreams...

So Shy Lady said...

mimpi best ler tewww smpai gelak2 hihiii

wahida said...

mlm tadi aku mimpi kumpulan jambu duk sebelah aku...ko ada?

rasp said...

smlm bermimpi gak tapi dah lupa aaa mimpi apa...
siang2 leh mimpi di siang hari hehehehe

munna said...

mimmpi sambil berjalan mmg tak pernah.... tapi mimmpi yg buat kak munna menangis sekuat-kuatnya pernahlah....

Eye_nee said...

pernah mimpi jd ratu....bila citer kat geng...jawapan depa mmg kejam..Ko jgn mimpilah...tp makchik ttp rasa hebat...jd ratu koooooo.....

Kakzakie said...

Pernah kawan kakak masa sekolah dulu sampai tidur dalam bilik solat kerana dia kalau mimpi berjalan (org kata jalu)....

ieda said...

biasa tu kan dik akak kalau penat sgt x mimpii tapi ngigau adalah .. tapi jarang sgt ekkekek biasanya hubby yg suke ngigau sbb dia selalu buat kerja lewat mlm ekekek :)

fazilzura said...

heheh dh cm ngigau dh tu

NOOR FATIN said...

selalu mimpi bercakap aje la. mak sampai seram. heehhe

BB Luvs Me said...

such a cute baby on ur blog's header!

BB Luvs Me
www.bbluvsme.com

..::SangRatoo::.. said...

itu mimpi + mengigau.. :P

LiLy @ MumMyQiStInA said...

mimpi mainan tidur kan.. ;)
selalu mimpi menangis..sampai teresak2 lg tu.. ;)

Fieza79 said...

sejak pegnant ni kerap sgt mimpi yg pelik...merapu2 hahaa...

AI said...

- baik la x jatuh lubang betol2...haissshhh...bace doa x nak tido?

wardah said...

mimpi je tak pe yan jangan sampai dengan perlakuan sekali..terhempuk laki kat sebelah ke hape..kesian..hahaha

nurkass said...

aha..
tak pernah lagi..
harap takde lah mimpi yg bukan2..selalu mimpi ular jek..haihhh

ct shah said...

yan,kalo mimpi cam teitbe jatuh tangga @ tetibe masuk dlm lobang tu byk kali aku hadapi tau.tu mmg dah biasa.

aku penah mimpi tsunami melanda klcc.lagi teruk dari citer 2012.bila terjaga aku berpeluh2 mcm betul2 terjadi.nauzubillah.

Aleyn said...

Pernah mimipi dunia kiamat.....langit jadik merah...anak2 suami tah ke mana....orang bertempiaran lari....takut sangat masa tu....nangis2 biler bangun tidur...insaf sesangat...

aDieyZa said...

kebelakangan ni zana banyak mimpi tentang hal kat office.. maybe sebab keje kat office banyak sgt kot.. huhuhu

adarnadzmie said...

akak besa gak mimpi menangis... tup2 bila sedar akak memang sedang menangis sampai keluar airmata..

ajumohit said...

Hehe Tanya nombor mau mengena ni hehehe

Lia said...

penat sgt kot tu yg smpi terbawa ke mompi lak.. dulu lia rajin lah mimpi pelik gelak lah nangis lah.. hahahaaa. pening hubby lia dgr.. hahaaaa

Cik SHiNJU said...

saya salu berfikir dlm mimpi..
salunya mende2 yg saya fk seblom tido mmg membawa ke dlm mimpi..bila la otak nak rest kalau camtu yek..

rATu kEBaYA said...

mimpi je.. tak pernah pulak terbangun atau berjalan dalam tido

lieynanilaz said...

saya jarang mimpi...:)