Friday, June 3, 2011

GA : saya nak fm ni

kak ina..tengok ni..tengok ni...haaaaaaa.... aku nak jugak FM ni..bukan tamak..tapi aku pengikut setia nm02 wooww...

10 comments:

sha a.s said...

Gudluck....aku da dpt FM Gambang from NM02 tu dah ckupla..ehehe

NM02 said...

makaceh yan, aku suker kau join sebab kau sahabat sejati aku. nnt kalu kau wat GA, aku plak join ok

chichi said...

sha,
oooo..takpe..percaya kepada usaha lagi mareii woowww...

kak ina..
baiklah..hehehe

menusuk hati said...

oh..hehe..saya pun nak ucap gudluck

eLLy said...

good luck Yan!!

sahromnasrudin said...

mesti leh dpt nie..sy doakan sdri dpt...

wahida said...

caiyok yan!!

AEDAN said...

Kalau dah tak cukup tempat kat peti ais ko, letak kat pintu kereta Merz ko tu...
Baru ada STYLE....!!!!!

Mish Apple said...

jom join .

http://beehac.blogspot.com/2011/06/mish-apple-giveaway.html

Brion said...

It won't actually have success, I consider this way.
wedding bouquets silk | new york flowers | catering austin