Tuesday, May 10, 2011

sudah besar kamu yaa.....

sekejab je masa berlalu..tup tup anak aku dah besar dah..tahun ni masuk 4 tahun la umur dia...

kalau laki aku baca ni mesti muntah darah pastu........ayat dia mcm ni...mmg la sbb kau bukan jaga sangat pon anak kau...asik letak rumah mak kau jerr..merayap je memanjang...ewahewahewah....alahai bang merayap dekat2 jer...bukan jauh pon..(sambil mata terkelip2 tanpa henti)...apa2 pon kerja rumah semua dah dijalankan dengan baik kan...biasa la kawin pon muda..jadi gini la..dah kawin pon tak ada halangan untuk aku melakukan aktiviti yang aku suka...janji aku bagi tau laki aku wokehh...




masa ni laki aku bawak aku dan hana jalan2 kat PD..sebab farhana ni suka tempat-tempat bersuka riang..ikot sapa la niiiiiiii...heheheh...farhana ni ada perangai yang susah nak dikawal kalau dia dah naik syeh dia..bomkebabom..jadi laki aku akan bawak 2 orang pekerja dia.. yg menjaga farhana dan menurut segala perintah farhana kemana2 saja...hahahah kesian kau anam dan jo...tapi korang dah biasa kan...tanpa 2 orang ni...aku tak tau la..mungkin aku akan bertukar menjadi mak lampir mengilai2...pastu aku pengsan sebab penonton semakin ramai..HUH!




masa ni farhana nak makan sendiri..tanak di suap oleh sapa2..dia tak akan makan kalau kita terus desak nak suap dia..asik ulang perkataan tanakk...tanakkk...tanakkkk..pastuuuuuuuu mengamok...cehhh buat malu aku je..laki aku lak pandang aku tak puas hati pastu cakap bia la dia makan sendiri..aku pon tengok je la nasi bertimbun masuk dalam baju dia...isssshhhhh...sehari mesti 5-6 pasang baju dia nak tuka..alasan..ketat..basah...dah kotor la mama...gatal la...hana tak suka la baju ni..panasss..macam2... bak kata orang minang..kantuik waang...kahkahkahk






aku suka masa ni...hana kat KK..tengah terkinja2.. berlari2 dengan sedara mara yang ikot masa rombongan cik kiah kat sabah....lawa wei tempat lembu ni..aku rasa tenang dan nyaman je udara kat sana...atas bukit tu la kan...masa ni aku cakap dengan hana..pakai la baju sejuk...dia tanak..dasar kulit kau tebal la..mmg selamber je kau kat sana..orang lain kesejukan,,kau buat mcm duduk kat afrika selatan je ye hana oiii...

































































































3 comments:

sha a.s said...

ehehehhe....kemai blog da meletop! ekekke...comey weyh hana ni...rs nk geget tang pp n lengan dia....

xdpt hana, aku geget ko jela japg...ko ade kt depan kannnn........ :p

NM02 said...

aku gelak mengilai mcm mat lampir jugak sebab aku dpt bayangkan kalau kau bertukar jadi mat lampir...

larikkkkkkkkkkkkkkk

chichi said...

sha..
aku risau hana yg geget ko je..hahhaha

kak ina...kalau lari jangan jatuh tau...hahahhaha kang aku lak menyorok..